måndag 4 juli 2011

Sista veckan innan semester!

Tiden rusar, men man får inte ha ångest för att man inte skriver. Det är främst för min egen skull...

Kul att se mitt förra inlägg- för jag har verkligen brottats med min motivation på senaste tiden. Dels kan jag faktiskt skylla på en långdragen förkylning på drygt två veckor, men att i kombination av att inte träna även börja nalla i skafferiet är ingen bra kombination.
Nu har jag tagit tag i det igen, jag sprang i lördags samt idag- så nu är jag igång igen. Jag har ju även börjat power-walka delvis istället för stavarna (jag har nämligen slarvat bort mina gummistoppar som jag vara på den vassa änden, så när jag kommer med stavarna låter det som jag går i högklackat). Ska även börja köra med handledstyngder på 0.5 kg för att öka belastningen, får de hur det går.

Vad det gäller sötsuget är det desto jobbigare- jag är t ex vääldigt sugen på något just nu. Ska försöka köra min gamla "diet", varmt te och tuggummi då suget sätter i... Det är så mycket så man är sysselsatt och tappar hjärnans dumma fixering vid sött, sött, sött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar