torsdag 7 juli 2011

Fotbollsträning!

Nu är Carls första säsong av fotbollsträning över, delavslutning idag med glass och allt. Börjar igen i augusti. Men det var varmt idag- så vi fick kasta oss i poolen alla tre när vi kom hem...härligt och riktigt svalkande.
Oscar älskar att bada-så mycket att man faktiskt kan bli lite orolig om man råkar vända ryggen till vid fel tillfälle. Han försökte att kasta sig i den "djupa" poolen flera gånger- puh! Visst är jag en rätt så avslappnad mamma men ibland är det nyttigt att låta fantasin sväva iväg på vad som kunde ha hänt....

Imorgon är det sista dagen på jobbet innan semestern, men det ser lite ut som jag får göra något ryck under min ledighet iallafall- är inte riktigt så klar med vissa projekt som jag skulle vilja- vi får se....

Hoppas på härligt väder och sällskap under semestern iallafall, det blir Öland, Göteborg, simskola i Älghult sedan förhoppningsvis någon natt i tält i Vita Sand.

Snart laddar jag med en "Morden i Midsommer"-dvd, skönt att slippa reklam och att passa tider.
Kramar och gokväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar